Bofill Ecológica

Branding & Packaging

Disseny de la nova identitat de Bofill. El briefing està orientat a donar una nova visió al seu únic producte, la llonganissa Bofill. En aquesta nova etapa de la marca, el client vol afegir una nova característica al producte, la de ser una llonganissa ecològica.

La màxima qualitat i la producció ecològica faran de Bofill una de les llonganisses amb més prestigi del món. La marca és originària de 1894, i en aquesta nova etapa evolutiva, el disseny ha respectat els recursos gràfics i d'impressió de la seva època però els actualitza per donar la distinció necessària al nou producte.

La dualitat entre l'herència de la marca, la qualitat i la tradició, juntament amb la part ecològica, són la base del disseny. La combinació d'una part més sofisticada amb el vessant més natural i pur del producte.

L'ús d'una tipografia elegant amb característiques stencil, doten la marca de la sofisticació requerida, que amb acabats d'stamping or la ressalten per sobre dels altres elements.

Al packaging, els colors de tons naturals combinats amb espais blancs ens ajuden a transmetre puresa i naturalitat. Alguns elements originaris, com la il·lustració de la fàbrica, s'han actualitzat i potenciat perquè agafin més protagonisme en el disseny i ajudin a transmetre els valors actuals de la marca.

Comparteix

FacebookTwitter