Corretja

Branding & Advertising

Corretja és un magatzem de materials per a la construcció i decoració, que ens encarrega el disseny d’una campanya de comunicació amb un doble objectiu: potenciar el servei dels projectes integrals de cuines i banys, i ampliar la base de clients cap al sector de l’arquitectura i el disseny d’interiors.

Hem dissenyat una campanya en base al concepte de moodboard. La creació de moodboards forma part del procés de treball de molts arquitectes i interioristes.

Una sèrie de fotografies de composicions geomètriques creades a partir de materials, objectes i accessoris per a la construcció de cuines i banys, ens permeten presentar diferents estils sense mostrar un cas concret. Així podem transmetre un estil però cadascú es pot imaginar la seva cuina o el seu bany.

Usem una tipografia stencil de pal per els copys, tot reforçant així el concepte "construcció".

La sèrie d’anuncis es reproduiran en varis suports, des de diaris i revistes fins a mupis publicitaris, tanques d’obra, banners…

Fotografia: Joan Pujol-Creus

Comparteix

FacebookTwitter