Mercat de Música Viva de Vic 2017
Branding
Concepte, disseny i desenvolupament de la campanya gràfica per al 29è Mercat de Música Viva de Vic. El MMVV 2017 és un esdeveniment musical per donar a conèixer i descobrir artistes i grups de música de diferents estils. El fet que es tracti d’un mercat i no d’un festival, és el que ens porta a fixar-nos en els mercats tradicionals del nostre territori per poder-ne extreure el concepte.
En l'ús de la tipografia ens hem inspirat en els rètols de les parades que tant caracteritzen els mercats. Així doncs limitem el disseny únicament en l’ús de la tipografia. A partir d’aquí, i escollint rigorosament les tipografies més adients, hem definit varis grups tipogràfics.
Combinem les tipografies de pal amb les de serifes, usem el contrast de mides, plantegem composicions espacials sense retícula i definim diferents tonalitats de vermell per aconseguir aquest desordre controlat que es respira enmig dels mercats tradicionals.
Al mateix temps ens obre un univers d’infinites possibilitats que hem aplicat en els diferents suports per estirar el concepte fins a obtenir la identitat gràfica de la campanya. Improvització, festivitat, espontaneïtat, ritme i efervescència, són valors que també volem comunicar a partir de l’aparent enrenou tipogràfic de la campanya gràfica.