Frame. Hair Club

Branding & Web

Frame Hair Club és una franquícia creada per perruquers amb ofici i amants de la perruqueria. Els salons són espais de creativitat, innovació, tendències i sostenibilitat per a clients de totes les edats i estils.
Frame Hair Club ens encarrega la creació de naming, el disseny de la identitat corporativa i la web, així com els dissenys de les diferents campanyes de comunicació que es fan durant l’any.

Hem dissenyat un logotip sòlid i neutre per a les peces corporatives però amb la versatilitat suficient com per poder-se modificar, transformar o adaptar fàcilment creant així un sistema d’identitat corporativa viva i flexible capaç d’adaptar-se a qualsevol tendència o campanya de comunicació sense perdre l’essència de la marca.

Un dels elements clau de la identitat és l’ús de la tipografia. Combinem dues famílies tipogràfiques, una de pal sec eixamplada i gruixuda amb l’objectiu de ser contundents, cridaners, joves i marcar tendència, amb una segona tipografia romana, modulada amb  formes molt contrastades i fines que ens aporta un punt clàssic i elegant.

El vermell juntament amb el negre son els colors corporatius. Aquests dos colors configuren les peces corporatives. Aquest fet ens ajuda a diferenciar les peces corporatives de les campanyes de comunicació, on l’ús del color no té límit.

És un concepte de perruqueria divers i qualitatiu, sostenible i innovador, avantguardista i d’ofici, i hem volgut traslladar aquest eclecticisme als materials de les aplicacions. Des de l’ús de materials plastificats amb acabat brillant per aconseguir colors més vius fins als materials més sostenibles com és el cas de les bosses de paper o necessers fabricats amb pasta de paper. Un caos controlat que dota a Frame Hair Club d’una personalitat única.

Hem dissenyat la web amb format de pàgina única per explicar la marca, el seu to i valors de forma original, amena i directa. Hem usat varis efectes que interactuen amb els textos per atraure l'atenció de l'usuari.

www.framehairclub.com

Comparteix

FacebookTwitter