Hincha — Jubany
Branding
El cuiner Nandu Jubany ens encarrega el projecte de creació de la identitat dels seus nous restaurants als hotels MIM, el primer dels quals està situat a Andorra. Son hotels de cinc estrelles propietat de Leo Messi i gestionats per Majestic Hotel Group. Hincha és gastronomia del territori amb una picada d’ullet a la cuina argentina, pizzes fetes amb massa mare i carns a l’estil argentí.
Busquem un naming que transmeti entusiasme i propicií un ambient festiu, volem també que tingui un vincle amb Leo Messi. Es diu que un Hincha és un seguidor fanàtic del seu equip a Argentina i a Sud-Amèrica en general. Partim d’una tipografia que recorda els dorsals de les equipacions de futbol.
El logotip adopta el comportament dels “hinchas” en les diferents aplicacions, la “onada” i el moviment a la graderia. A l’entrada el logotip agafa forma de graderia d’estadi de futbol en moviment. Cada lletra representa una persona i la composició forma els grups de seients entre els diferents passadissos i escales.
Representem la “onada” a la graderia amb la disposició de les caixes de llum amb càntics i expressions dels “hinchas”.
Tenim un imagotip que surt del gest de suport a l’equip, els palmells de les mans alçades, que ens forma la “H” de Hincha.
La gràfica de les cartes, targetes, packaging take away, etc. està inspirada en les banderes dels equips de futbol.
Dissenyem els uniformes amb el coll com les equipacions de futbol dels anys setanta i amb el 10 de Leo Messi a l’esquena.
Disseny d’interiors, FF&E, il·luminació i Craft: Lagranja
Fotografia: Miquel Coll / Lagranja
Premis
Laus 2024 — Plata — Identitat corporativa
Laus 2024 — Bronze — Gràfica aplicada a l’espai