Pujadó Solano

Branding & Packaging

Pujadó Solano és una empresa familiar situada a Santoña (Cantabria) que es dedica principalment a l’el·laboració de filets d’anxova i seitó. Des del 1984 elaboren els filets de manera totalment artesanal i amb mètodes tradicionals.

Pujadó Solano
Pujadó Solano
Pujadó Solano

Pujadó Solano ens encarrega el redisseny de la identitat corporativa, com també tot el desplegament del packaging de les diferents línies que ofereixen. El disseny de la web explica a través de diferents recursos (fotografia, text i il·lustració) i apropa al públic el procés, des de la pesca fins a l’embalatge dels seus productes.

Pujadó Solano
Pujadó Solano
Pujadó Solano
Pujadó Solano

Es redissenya la icona del peix amb un estil i traç harmònic, i a través de la unió de cercles tangents es defineix una il·lustració propera i humil que ens recorda el caràcter i la forma de fer de l’empresa.

Pujadó Solano
Pujadó Solano
Pujadó Solano

A través de la marca es vol transmetre un canvi generacional però amb molt de pes per la passió per l’ofici i l’elaboració tradicional. Una marca amb experiència i recorregut però que s’obre al món i s’apropa al mercat actual i als paladars més exigents. Una marca que neix en un petit poble de la costa cantàbrica però que arriba a 16 països diferents mitjançant l’exportació dels seus productes.

Pujadó Solano
Pujadó Solano

L’ús de l’estamping en coure en la marca reforça la qualitat del producte a banda que li dóna caràcter. Aquest mateix acabat coure en les seves tapes i llaunes la converteix en la primera marca del sector que utilitza aquest color en els formats estàndard dels filets d’anxova, seitó i bonítol.

Pujadó Solano
Pujadó Solano anxoves
Pujadó Solano anxoves
Pujadó Solano anxoves
Pujadó Solano

La fotografia, sincera, humil i transparent ens relata una procés d’el·laboració que sovint ens mostra el costat més dur i sacrificat de l’ofici però alhora ens transmet la passió i dedicació per a aquest.

Pujadó Solano
Pujadó Solano
Pujadó Solano

Es crea també el disseny del packaging de la línia gourmet i la línia ecològica. L’ús de la imatge bito en colors blaus de la línia gourmet ens apropa a un client més selecte, i a través del material i acabats de la línia ecològica ens remet a quelcom més natural.

Pujadó Solano
Pujadó Solano

Fotografia: Joan Pujol-Creus