M32. Radical – Natural
Branding & Packaging
M32 és una marca de xampús i productes de perruqueria 100% naturals, vegans, ecològics i frescos. En el disseny de la identitat i del packaging hem optat per una marca atrevida que fuig dels tòpics d’un mercat on una gran quantitat de marques que no són naturals, simulen ser-ho. M32 és una marca per a clients amb sensibilitats ecològiques i que busquen un valor afegit.
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-01-1240x827.jpg)
En un mercat saturat de falses marques naturals, teníem clar que per al disseny de packaging de M32 no podíem utilitzar fotos ni il·lustracions de plantes, ja que entràvem a competir visualment amb moltes marques que s’han sumat a la moda de “lo natural”.
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-02-605x753.jpg)
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-03-1240x760.jpg)
Hem dissenyat etiquetes tipogràfiques, directes, que criden, que reivindiquen i que t'expliquen el producte, els ingredients i/o les seves propietats. Usem dues tipografies ben contrastades entre elles per obviar les jerarquies tipogràfiques, i dos colors de la mateixa gamma, també amb un bon contrast entre ells.
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-04-605x759.jpg)
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-05-605x759.jpg)
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-06-1240x749.jpg)
El color ens ajuda a diferenciar els productes entre si i a comunicar de forma sintètica característiques del producte, ja sigui algun ingredient principal o per a què serveix. Hem definit els colors de cada producte amb una eina de “color mixing” a partir de fotografies dels ingredients principals.
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-07-1240x828.jpg)
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-08-605x759.jpg)
El tipus de paper de les etiquetes també és un element rellevant. Hem escollit un paper de tacte natural i resistent a l’aigua. Aconseguim reforçar el concepte ecològic amb el tacte que ens aporta aquest suport i sense renunciar a un material òptim per a entorns humits.
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-09-1240x755.jpg)
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-10-605x759.jpg)
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-11-605x759.jpg)
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-12-1240x749.jpg)
Els envasos biodegradables o reciclats encara son inaccessibles econòmicament per a petites i mitjanes empreses, així que hem optat per un envàs de plàstic blanc. L’envàs opac conserva millor el producte, sobretot si és un producte natural i fresc com aquest, que té una caducitat curta. Hem unificat alguns dels formats d’etiquetes per a ser utilitzats en diferents envasos minimitzant l’impacte ecològic i els costos de producció.
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-13-1240x762.jpg)
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-14-605x759.jpg)
Per a la resta d’elements corporatius, com és el cas del catàleg de productes, hem optat per a un disseny d'imatge net, fresc i sense elements sobrants. Apostant sempre per a uns bons textos que informin al consumidor de la utilitat de cada producte, dels seus beneficis, i fent molt èmfasi en les qualitats dels seus ingredients. Imprès en un paper reciclat i pràcticament sense blanquejar.
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-15-1240x759.jpg)
![M32 Radical Natural](https://zoo.ad/wp/wp-content/uploads/2020/02/m32-16-605x378.jpg)